sinem incecik

sinem incecik
Olduğum şeyle olmadığım şey arasında,hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasındaki boşluğum.”
Oysa herkes öldürür sevdiğini, Bunu böyle bilin, Kimi hazin bir bakışla öldürür, Kimi latif bir sözle, Korkaklar öperek öldürür Yürekliler kılıç darbeleriyle!
Reklam
“Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor anlıyor musun ? Bütün hayatımca bu cam kırıklarını beyin zarımın üzerinde taşımak ve onları oynatmadan son derece hesaplı düşünmek zorundayım.”
“Hayatım roman olduğu için yazmıyorum,onu ben yaşarken okuyun.”
Sayfa 319·Kitabı okudu
“Beni hemen anlamalısın çünkü ben kitap değilim çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz,yaşarken anlaşılmaya mecburum.”
“Tehlikeli oyunlar oynamak istiyor insan,bir yandan da kılına zarar gelsin istemiyor.”
Sayfa 259·Kitabı okudu
Reklam