svmss00

svmss00
@dostumduFrankenstein
"Yalnız senin fikirlerin doğruydu, geri kalan herkesinkiler ise çılgınca,vahşi,kaçık anormaldi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kimi zaman dünya haritasının önüme serilmiş olduğunu ve senin de bir baştan bir başa bu haritanın üzerine uzanmış olduğunu hayal ediyorum."
"... Bilakis, ne kadar başarılı olursam her şeyi o ölçüde kötü sonuçlanacağından daima emin oldum..."
".. Bu arada senin en küçük bir hatan dahi yok, bana karşı fazlasıyla iyi olmak dışında (!).."
Yarınlar da olmasa..
"Yarın, bugünü yaşanabilir hâle getiriyordu. Kendimizi bir binanın tepesinden hep beraber boşluğa bırakmayışımızın tek nedeni yarındı! "