Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
Yağmur
Ve şimdi, ufuklar yakınlaşıyor belki Bir yıldızı ayrı pencerelerden izler gibiyiz Bir nehrin iki ayrı ucunda, asırlardır Suyu izlemekten dalgın Ve kaldırsak kafamızı Göreceğiz oracıkta birbirimizi... Bir sevdanın gölgesi çöküyor üzerimize Bir hayaletin silueti yanımıza oturuyor; Yorgun, düşünceli ve çekingen. Sen, bir yaz günü rüzgarı, Yağmuru getireni. Ben, bir toprağın susuzluğu Onu bekleyeni... Vakit varken tüm bulutları topla. Hepsiyle sözleş birer ikişer Bir beyhudelik değil midir Bu serde hayat? Varsın o da bizimle ıslansın... J.O / biraz önce.
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
A.Schopenhauer
Bu dünyada cesur insanlar ölür, zeki insanlar deli olur ve dünya aptalların mutluluğuyla doludur.
C.Pavese / Çalışmak yorar
Değer mi bunca yalnızlık, gittikçe daha yalnız olmak için? Boştur yollar meydanlar yalnız gezildiğinde. Oysa bir kadın durdurmalı Konuşup da birlikte yaşamaya inandırmalı, yoksa hep kendisiyle konuşur insan.
Şiir
V.cavanagh
Zaman hepimiz için her geçen gün biraz daha daralıyor ve sen ruhunu tekrar arayabilirsin fakat yine bulamayacaksın, her zaman geçip gidilen sonsuz boşluğa doğru... (Biraz yorum kattığım doğrudur)
Kendim(c)e
Vakit varken tomurcukları topla Gün batmadan gölgelerle oyna Sevda bahçende tekrar çiçek açar mı diye telaşlara kapılma Kalbinle dokun, ruhunla sev...