Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
Nasıl hatırlıyorsun?
Ayıcılar geçti,mağlup insanlar geçti Rüyalar darmadağındı Şarkısı-beyaz Sonra dalgalar geldi dile Sonra bir mavilik aldı her yerimizi; Nasıl hatırlıyorsan dünyayı Öyle...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ayıcılar geçti,affedilmemiş insanlar geçti Şehirler taş yürekliydi. Şarkısı-beyaz İnsanların büyük rüyaları vardı İnsanlar bir ölümle öldüler ki Sevgiler arasında şaşırıp kalırsın Bir unuttular ki deme gitsin.
Ağzımda eski mısralar uzanıp kalmışım İstanbul minareler odamda gibi Gökyüzü temiz ve parlak İşte kol kola girmiş en mesut günlerimiz Muhalif bir rüzgar karşı sahilden Fosforlu ışıklarıyla gökyüzü bir deniz Havada kanat sesleri Ve çılgın kokular
"Dünya bir sanrıdır" diyor birisi "Belki bir sancı" Ne bırakmıştım orda sahi Mor gibi soylu bir şey mi Bir eziklik mi yoksa Herkes ne kadar mutluydu "oysa" Ne bıraktıysam o kadar kaldı orda.
bırakmayın..
Gizli bahçenizde Açan çiçekler vardı, Gecelerde ve yalnız. Vermeye az buldunuz Yahut vaktiniz olmadı.