Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
Kendi derinliğiyle dolan bir kuyu mu yüreğim; kendi boşluğuyla yetinen?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yarasa' nın 21 şiiri / 2
Bütün aşklarım çoğul çıktı neden ve nasılsa bir sevenimi aradım o derin ücralarda. yoktu konuştular. onlar hep konuşurlar....
Işığım beni bıraktı artık ateş böceği topladım karanlıklarıma.
Seni gecenin boyunduruğundan aldım çocuk kalbindeki kuşları saymakla bitiremedim zamanı değil mutluluğun, biliyorum ama ben hayatla her gün nikah tazeledim bu şehirde yağmur enlemesine yağıyor sağımı solumu yitirmem bundan ama nasılsa bu sokağın adı sen, senden irili ufaklı bir harf taşıyor.
Dikersin gözlerini masmavi yarinlara insanligin insanca yaşamını özlersin ve söylenirsin kendi kendine çağının tanığı her şair gibi sen de ne açlık ne zulum ne de kan ancak biz kazandigimiz zaman ve bütün insanlik insanca yasadigi zaman... Adnan Yücel / Gözler Yangın Şimdi