Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
Utanç
Soğuk bir tül örtüyorlar üstümüze, Sanki ölmek için beyaz bir uykusuzluk; Belki utanmasak bizi bırakacaklar, Terliyoruz, tırnaklarımdan damlıyor kan Onun üstüne, Soğuk bir tül örtüyorlar üstümüze. Hangi odaya saklansak şimdi onlar, Hangi sokaklara çıksak ölüm; Girildikçe biten sevişmemiz onlar yüzünden, Ne zaman boynuna uzansam ölüm kokuyor Yalnızlıktan, o yalnızlık, Kelimesi artık şiirde unutulan.
Sayfa 42
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsanlar bir şeylere inanmak istiyor - ta derinlerde bir yerlerde bunun yanlış olduğunu bilseler bile...
Sayfa 25·Kitabı okudu
Ejderhanın ilahisi son bölüm
kumfrtınaları kolgeziyordu, Ovalar ve dağlar oldu evlerimiz. Eski tanrılar güçlerini yitirdikçe, bomboş gökyüzüne seslendik, soğuk, bölücü griliğe, yeni tanrıların kulaklarına. Gökyüzü sakin, sessiz, kıpırtısız. Daha duyacağız cevaplarını.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Aşk... yeniden
EJDERHANIN İLAHİSİ Türküsü dökülürken ağzından, göklerin yağmuru, gözyaşı gibi, işitin bilgeyi, yılların ve Ejderhamızrağı'nın Yüce Söylencelerinden unutulmuş öykülerin tozunu temizlerken. Çünkü hatıraların ve sözün ötesindeki derin çağlarda dünyanın o ilk nazarında üç ay, yükselirken ormanın bağrından ejderhalar, korkunç ve kocaman, savaşmışlardı Krynn denilen dünyada.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Anais...
We don't see things as they are, we see things as we are... Olayları olduğu gibi görmeyiz, olduğumuz gibi görürüz.
Hayat ve İnsan