Bir seviye var, 'Belki iyiliği aşılarım.' diye düşünüp o seviyeye gelmeye çalışıyorum ve zorla tutup kolundan götürüyorum yanımdakini de ama baktım olmuyor, bırakıyorum onu orada.
Yeşilde huzur saklı, mavide sonsuzluk...
Ve herkesin içinde biraz mavi, biraz yeşil vardır. O yüzden mutlu olmak istiyorsanız, önce kendi içinize bakın.
Çürümüş mü içinizdeki baharlar? Kurumuş mu denizleriniz? Kararmış mı gökyüzünüz?
Önce onları halledin.