Bence, en iyi uyuyanlar dürüst olmayanlardır. Çünkü hiçbir şeyi takmazlar, oysa dürüst insanlar gözlerini kırpamazlar, her şeyi dert edinirler. Yoksa dürüst olmazlardı.
… Karımızla yalnızızdır, arkadaşlarımızla yalnızızdır. Kıçını sallamanın âlemi yok, başkaları etrafınızda telaş ederler ama geminin kaptanı sizsinizdir. Başkalarına dayanmak, gülmek ve biraz iş vermek iyi olurdu ama yalnızız. Bunu anladığından beri daha huzurlu…