Ölüm kelimesinin kulağa çok sert geldiğini ve uğursuzluk getirdiğini düşünen Romalılar onu yumuşatmayı öğrenmişlerdi; öldü demek yerine "yaşamayı bıraktı" ya da "artık yaşamıyor" derlerdi. "Yaşam" kelimesini kullanarak kendilerini teselli ediyorlardı.
Çocukları masum suçlarından dolayı çok gereksiz yere cezalandırdığımızı düşünüyorum. Önemsiz, iz bırakmayan, devamı olmayan hareketler için boşuna hırpalıyoruz onları. Çocuklarda asıl mücadele edilmesi gereken şeyin yalan söylemek ve dik kafalılık olduğunu düşünüyorum, çünkü bu ikisi çocuklarla beraber büyür. Ve yalan söylemek bir kere alışkanlık haline geldiğinde önceden oldukça dürüst olan kişiler bile bu kötülüğün kölesi olur.