Eda

Eda
Aslında burada en sevdiğin söz yazıyor, sadece zihnini yokla.
Kafamın İçi
Antarktika
308 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Reklam
Yalnızlığımın yalnız bana zararı dokundu.
1000Kitap
Beni babama çok benzetirlerdi. Ona benzediğim için adam olamadım.
Alıntı
maalesef haklısın Oğuz abi
'Ne zaman vaktin var?' dedi. Her zaman. Ona bu sözü söyleyemedim tabii. Her zaman vakti olanlara saygı duyulmaz. 'yarın' dedim, 'hemen' diyeceğime ve bu sözümden, daha söylerken pişmanlık duydum.
Edebiyat
Düşünme! dedim kendi kendime, düşünme. Düşünmeyi bile bilmiyorsun.
Edebiyat
Reklam