Eda

Eda
Aslında burada en sevdiğin söz yazıyor, sadece zihnini yokla.
Kafamın İçi
Antarktika
308 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı

Eda

, bir kitap okudu
9/10
·202 syf.··
2021 14. kitabı
Oğuz Atay
8/10 · 33,4bin okunma
Reklam
Umarım bu da en haksız kısmıdır
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır! Dedim kendime. Iyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Yada hiç bir şey çıkmaz.
Psikoloji
İşte kitabın en haklı kısmı
Şimdi onu nasıl inandırabilirim bütün bu süreyi onunla birlikte yaşadığıma? Onu unutmuş gibi yaşarken onu düşündüğüme? Anlamaz, görünüşe kapılır, anlamaz.
İlişkiler
Yine denemeye başladım
“Daha iyi olabilecek miyim? “ demeye dilim varmıyor, buna cesaret edemiyorum. Çünkü, denedim efendim, olmadı.
Psikoloji
Reklam