Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır! Dedim kendime. Iyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Yada hiç bir şey çıkmaz.
Şimdi onu nasıl inandırabilirim bütün bu süreyi onunla birlikte yaşadığıma? Onu unutmuş gibi yaşarken onu düşündüğüme?
Anlamaz, görünüşe kapılır, anlamaz.