Bu yaşıma kadar bir kez âşık olmadım baba. Evlendim. Onu da beceremedim. Dul kaldım. Evlenmeseydim dul kalmazdım. Hem ben âşık olurum diye evlendim. Ama âşık da olmadım.
"Dul kaldığın gece sana evlenme teklif etsem garip olur muydu?” diye mırıldandı ağzımın içinden.
“Bilmem. Olur muydu?” Kahkaha attım.
"Kimin umurunda? Zaten resmi olarak ölüyüz.” Eğildi ve beni bakışlarıyla yerime sabitledi. “Benimle evlenir misin, Ravi bebeğim?”
Alt dudağım dişlerimin arasına alıp ısırdım. “Evet.”