Dum taka dum bunu bir daha duy Hasetle yürümek en kötü huy Kendine el uzat kendini duy Duy bunu duy Kendini bul Şeytan hain insan alim ve de Sevgi daim nefret andır Hayat yükseltir günü alçaltır Kimi zaman herkes alçaktır Sansar Salvo-Dum Taka Dum
Müzik
"Dum vivimus vivamus." ~Hayattayken yaşayalım
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Nec faz esse ulla me voluptate hic frui Decrevi, tantisper dum ille abest meus particeps Onunla her şeyi paylaşmak zevkinden yoksun kalınca, Hiçbir zevki tatmamaya karar verdim." Terentius
2:21
-dum.
Duygu ve Düşünce

Berfin

@Poirotunbiyigi
·
Ben,senin tarafından önemsenmek,senin tarafından sevilmek istiyordum."
Sayfa 31·Kitabı okudu
Alıntı
Benim başım ağrıyınca otomatikman midem de bulanıyo (nedenini bilmiyorum xmxndkxn) dörtte uyandım gece başım ağrıyodu yine altıda geçti ağrım ama midem hala bulanıyo, diyorum niye? Sonra düm öğeden sonradan beri bir şey yemediğim aklıma geldi🤦‍♀️🤦‍♀️
Bazen durup dururken aklıma düşüyorsun İstanbul. Ne bir fotoğrafın görüyorum ne de senden bahseden oluyor; yine de bir yerden çıkıp geliyorsun işte. Gariptir, insan bir şehri değil de bir ruhu özleyebilirmiş. Sende bıraktığım şey nedir, senden bana kalan nedir, ben de bilmiyorum. Sana dair hatırladığım şeyler manzaralar değil artık. Daha ziyade bir hissin kendisi... Akşam üstü Haydarpaşa'ya akseden o mahzun hali, denizin üstünde gezinen o eski zaman sessizliği, sokak aralarına sinmiş o vakur hava... Sanki her köşende başka bir asrın hatırası vardı. İnsan yürümüyor da bir hâtıranın içinden geçiyor gibi oluyordu. Şimdi adını işitince içimde tarif edemediğim bir iştiyak uyanıyor. Kavuşmak mı isterim, yoksa yalnızca seni hatırlamayı mı severim, onu da bilmiyorum. Bildiğim tek şey şu: Bazı sevgiler insana ait değildir. Bazı sevgiler bir şehre, bir devre, bir ruha duyulur. Sen de benim nazarımda biraz öylesin İstanbul. Uzaklaştıkça silinmedin; bilakis daha derin, daha müphem, daha aziz bir hâl aldın. Ve ben bugün bir kez daha Yahya Kemal'i anladım: "Zihnim bu şehirden, bu devirden çok uzakta, Tanbûri Cemil Bey çalıyor eski plâkta. Birdenbire mes'ûdum işitmek hevesiyle Gönlüm dolu İstanbul'un en özlü sesiyle."