Kendimiz sandığımızdan çok daha zenginiz;ama bizi ordan burdan alarak,dilenerek yaşamaya alıştırmışlar: kendimizden çok başkalarından faydalanmaya zorlamışlar bizi.
Herkesin gözü dışardadır; ben gözümü içime çevirir,içime diker,içimde gezdiririm. Herkes önüne bakar, ben içime bakarım. Benim işim gücüm kendimledir. Hep kendimi seyreder, kendimi yoklar , kendimi tadarım.