göz altı yalnızlığı

göz altı yalnızlığı
@dusha
beni anlamalısın. çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.
"Bir eylül akşamı sev beni. Yıldızlar gökyüzüne yakışsın, sen yanıma."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-YOK efendim, elimizde gerçekler var! -Ama, gerçekler her şey demek değildir ki..
Sayfa 168
1000Kitap
Seni seviyorum çünkü bütün evren sana ulaşmam için işbirliği yaptı ..
Sonuçta dünyanın bütün işleri aşağılıktır; başkalarının sözüyle,hiçbir tutkusu ya da bir gereksinimi olmaksızın,para,şan,şeref ya da bilmem ne uğruna didinen biri her zaman bir budaladır.
Sayfa 57 - Can Yayınları·Kitabı okudu