Puan vermedi·140 syf.··
2026 4. kitabı
·
22 günde okudu
·
Okunma: 10 Şubat 2026 20:12
İçerisinde 6 farklı hikaye var. Ben 'Nesneler' hikayesini çok beğendim. Baskıcı ve kimsenin umursamadığı bir düzene savaş açan nesneler..Bir sabah uyanıyorsunuz ve sürekli kullandığınız, varlığına alışık olduğunuz eşyalarınız bir bir ortadan kayboluyor hatta sizden intikam almaya başlıyorlar daha da ileri giderek sizi öldürüyorlar, koca bir şehir bu şekilde kayboluyor.. Şöyle bir durup baktığımızda sahiden de öyle değil mi? Nesneler uğrunda koca bir ömrü bi' nevi onlar için yok ediyoruz. Ben 20 küsür günde bitirdim ama çok hastaydım bu aralar :( Yoksa daha kısa zamanda bitirilebilecek bir kitap o konuda kafasında soru işareti oluşabilecekler varsa diye not düştümm keyifli okumalar dilerim
Ölümlü NesnelerJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 20212,234 okunma
Geçmişin Mührü Yorum
Puan vermedi·232 syf.··
2025 20. kitabı
lammm bu sefer de size Geçmişin Mührü kitabının yorumu ile geldimm. Konusu: Tayini Şanlıurfa'ya çıkan Şehrazad ailesi ile birlikte yıllardır ayak basmadıkları memleketlerine dönerler. Şehrazad bir yandan mesleği olan arkeologluğu yaparken bir yandan da hiç olmayacak bir aşkın peşine düşer. Komiser Aslan düşman aşiretin kızı olan Şehrazad'la olabilecek mı yoksa sevdasını içine mi gömecek? Şehrazad nasıl bir yol izleyecek? Benim yorumum ( spoiler içerir) Kitabı genel olarak sevdim çıtır çerez bir oturuşta bitirmelik bir kitaptı. Okul yoğunluğununun arasında çok iyi oldu, çok keyifli okudum. Karakterleri ve olay akışını sevdim. Yazarın yazım dili çok akıcıydı ve anlaşılırdı. Okurken olaylaeı anlamakta hiç zorluk çekmedim Şehrazad... Kendisini çok sevdim ( karakter kartına düştümm) Düştüğü ikilemler, duygu değişimleri hepsi çok anlaşılırdı ve hepsinde kendisine hak verdim. Kitaptaki favori karakterim kendisi oldu. Aslan... Kendisine kitabın başında hiç ısınamadım maalesef Ama kitap ilerledikçe sevdim kendisini. ( favorim hâlâ Şehrazad) Yan karakter işlenişinide sevdim. Yan karakterlerin hayatlarında olan gelişim okumak çok güzeldii Puan kırdığım yerler : Kitap çok çok hızlı ilerledi bazı yerlerde mantık hataları vardı ve bir kaç ayrıntının daha uzun işlenmesi gerekiyordu. Yorumumu okuduğunuz için teşekkür ederim @yazarcaisler & Ulysses Yayınları &Pofuduk okuyucu #pofudukilekitapokuyoruz & #geçmişinmührü #rekklamyok
Geçmişin MührüHavva Çetiner · Ulysses Yayınları · 202526 okunma
Reklam
6/10
·408 syf.··
2024 33. kitabı
Kitabın konusunu okuyunca çok ilgimi çekti çünkü düşmandan aşka, çocukluk arkadaşı konularına bayılıyorumm Kitabın ilk bir kaç sayfası Dusty'nin yeni hayatına başlamasını okuyoruz ve okur okumaz Dusty'nin daha dik başlı olmasını istedim. Ev arkadaşlarına karşı çoğu zaman sessiz kalıyordu ve bu hallerini okurken bir tık delirdim ama sonra arayı düzeltiyorlar neyse ki. Bir kaç bölüm sonra asıl karakterimiz giriş yapıyor ve girer girmez Dusty'le birbirlerinden nefret ettikleri halde onu koruması, sahip çıkması çok güzeldi Dusty'nin yaşadığı şeyleri okurken onun için üzülüp Stone ve ailesini karşı olan tutumuna bir hak verdim. Stone'nin durumu öğrenir öğrenmez hemen Dusty destek olması güzeldi ve her panik atak geçirdiğinde koşa koşa gelmesine düştümm Stone'nin Dusty'nin düştüğü her anda yanında olup ona destek olması onu ev arkadaşlarına karşı korumasını okumak güzeldi ama kitabın ikinci yarısına geçtikten sonra kitap bende koptu maalesef İkisinin arasındaki aşk bana geçmedi ki o kısımları yazar çok geçiştirmişti. Aralarındaki duyguların daha yavaş ve daha gerçekçi yazılmasını isterdim. Dusty'nin Stone'nin ailesine karşı olan düşünceleri kitabın başından beri belliyken final bölümünde daha farklı bir şey beklerdim. İkisinin arasındaki duygusal kısımları yazar yazıp geçmişti. Özellikle Stone'nin ağzından da okumak isterdim Dusty'ninev arkadaşları ilen olan sahnelerini de sevmedim çünkü Story geldikten sonra Dusty'in yanında durmaya başladılar. Bilmiyorum ikinci yarısının daha yavaş ve daha ayrıntılı okumak isterdim. Aralarındaki duygunun, aşkın daha yavastve derin olmasını isterdim. Bazı sahneler soru işareti bıraktı bende. Yine de kitap kötü bir kitap değil. Yazarın kalemi daha iyi olabilirdi
DüşmanlarTijan · Pukka Yayınları · 2024235 okunma
10/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2022 38. kitabı
Kitaba BA YIL DIM. Her anlamda istediğim her şeyi veren bir kitaptı. Josh ve Hazel'in önce arkadaş olmaları sonra aralarında gelişmeye başlayan çekimi okumak çok keyif vericiydi. Kitaptaki tüm karakterleri çok sevdim ama özellikle Hazel ve annesine bayıldım keşke daha çok sahneleri olsaydı. Josh bir diğer ismi Jimin'e her bölümde ayrı ayrı düştümm. Çok tatlı biri kitapta tek sevmediğim şey bölüm sayısı olabilir keşke biraz daha uzun yazsaymış yazar. Hazel'i Josh'u ve bebeklerini daha çok okumak isterdim. Kitapta çok smut olmasa bile bir, iki sahne olduğunu söylemek isterim. Kitaba tam doyamadan bitti ama nu kitabı kesinlikle alıp okumalısınız kesinlikle çok seveceksiniz yaa
Edebiyat
Josh ve Hazel'ın Sevgili Olmama RehberiChristina Lauren · Yabancı Yayınları · 20242,158 okunma
10/10
·496 syf.··
2021 62. kitabı
·
37 günde okudu
·
Okunma: 02 Eylül 2021 09:49
Herkese selamm harika bir kitap önerisi ile geldim Mitolojik öğeler, fantastika, romantizim kitapta ne ararsanız varAyrıca şömizine kapak tasarımına iç ve dış bütün unsurlarına düştümm Arkeolog kızımız Ayliz, araştırmalar için Mısır’a gider. Hem işini yapıp hem de yıllarca hayalini kurduğu şeyi gerçekleştirmek ister. (Doğum gününü piramidin içinde geçirmek) Bu hayali için gizlice girdiği piramidin içinde daha önce görmediği, asırlardır kimsenin ayak basmadığı hazine odasında Tanrı Ra’nın gözü ile karşı karşıya kalır. Bu karşılaşmadan sonra bir kaç olay yaşayıp baygınlık geçiren Ayliz gözünü açtığında kendisini Antik Mısır’da bulur. Günümüz teknolojisini barındıran fakat haritalarında sadece Mısır’ın yer aldığı bir evren… Ne olduğunu ve ne yapacağını bilemeden yol alan Ayliz tesadüf eseri Aytun ile karşılaşır. Aytun bu ülkenin en önemli liderlerinden biridir. Ayliz Aytun’un, Aytun ise Ayliz’in dünyasından bir haberler ve kendilerini sırlarla dolu bir bilinmezliğin içinde bulurlar. Ayliz neden burada? Kendi dünyasına yeniden nasıl gidebilir?Tanrı’larla ne gibi bir ilişkisi var? Gibi soruları çözmeye çalıştığımız kitabımızda daha birden çok soru ve cevap var… Kitap ile ilgili yorumuma gelirsek BA-YIL-DIM. Kitap öyle akıcıydı ki ne ara bitirdiğimi bilmiyorum. Kendime geldiğimde neden bitti diye üzüldüğüm bile oldu. Fantastik evren konulu kitaplardan istediğim; yaratılan evrenin,yaşanılanların olayların içinde kendimi bulabilmek. Ay Düğüm’ü bu isteklerimi fazlasıyla karşılayan bir kitaptı. Olayların hızını kesmeden devam etmesi nefesimi kessede aşırı keyif aldırdı bana. Karakterlerin hepsi birbirinden özel ve güzeldi. Dans eden iskeletler, ruhsuz kemikler, nigralar, kraliçe Neftis, İsis, Osiris, Seth, Simge… Favorin kim diye sorarsanız tabi ki Aytun Yazarın kurduğu dünya
Ay DüğümüGamze Çelik  · Ephesus Yayınları · 20201,757 okunma