hm düşünmek gerek aslında,
Suskunluğunuzu iyi olduğunuza yorumluyorum, mutluluğumuzu yazıya dökmeyi pek tercih etmeyiz.
Sayfa 8
Edebiyat
Hm...
Okuyorsan, ne karşındakileri susturmak, bilgiçlik satmak için, ne her okuduğuna körükörüne inanmak, ne de konuşmalarına konu bulmak için, ama incelemek, düşünmek için oku. Kitap vardır, ancak tadına bakılmak içindir; kitap vardır yutulmak, kitap da vardır çiğnenmek, özümlenmek içindir; başka deyimle, kimi kitapların insan ancak birkaç bölümüne göz atmalı, kimisini baştan sona şöyle bir okuyup geçmeli, pek azını da her ayrıntı üzerinde titizlikle durarak adamakıllı okumalı.
Sayfa 187 - YKY
1000Kitap