Ölmüş olması insanı alçaklıktan kurtarmaz ki?
Hepimiz öleceğiz. Gözlerimizi hayata yumduğumuzda yaptığımız kötülükler silinecek mi? İşlenen cinayetler işlenmemiş mi olacak? Zalimlikler yaşanmamış mı sayılacak? Kötüler ölünce alçaklıklarından kurtuluyorsa iyi insanların yaptıkları iyi olumlu, güzel şeyler ne olacak?