ecrin

ecrin
@e_eexrin
Çok mu zor... çok mu imkansız çok zordu ama imkansız değildi...
“İnsan kendinden kaçamaz. Nereye gitse, kendiyle birlikte gider.” — Kafandan kaçmak istedikçe daha çok içine düştüğün anlar… tanıdık geldi mi
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
depresyonsal
“Bir insanı sevmekle başlıyordu her şey. Ve bir insanı sevmekle mahvoluyordu her şey.” — Hem çok seven, hem de o sevgide kaybolanların hikâyesi bu.
Tezer Özlü
Alıntı
Anne ve babaların kırdığı kalbi kimse iyileştiremez.
Hiçbir şey hayal olarak kalarak mutlu etmez insanı.Her şey gerçekleşince güzelleşir.
Böyle mi olacaktı,insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey,aynı zamanda üzüntüsünü kaynağı mı olmalı?