Kimse benim derinliğimi ve asıl istemimi öğrenmesin diye keşfettim uzun uzun ve açık açık susmayı.
... Bu yüzden onlara sadece doruklarımdaki buzu ve kışı gösteriyorum ve göstermiyorum dağımın hâlâ tüm güneş kuşaklarıyla çevrili olduğunu!
...
Kimse hayatını bir şeyleri ya da bir şeylerin sembollerini biriktirerek boşa harcamayacak. İnsan yaşayacak. Yaşamak dünyada en nadir rastlanan şeydir. Çoğu insan sadece var olur, hepsi bu.