"Uzun süredir âşık değilsin galiba. Unutmuşsun. Aşk acısı çekerken hiçbir șey neșeli değil Mehpare. Hurşid Yenigün'ün '○ gemide ben de olsaydim' ı bile bana efkârli geliyor."
"Unutur muyum? Aşk acısı çektiğim zamanları alt alta toplasan, bir üniversite diploması alınır. Ama şu kadarını söyleyeyim; şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler, bir daha âşık maşık olmazdım Feribe!"
"Ama bana âşık olduğunuzu söylemiștiniz,"
.....
.....
"Söylemese miydik yani?" diye çıkışıyorlar. "Bu işlerin tadı bõyle çıkar. Üç doz iltifat, iki ölçek nezaket, bir dirhem letafet, heyecanı kamçılar."