E.

E.
@e_ts
İnsanlar ve insansılar ..
Bu yıl öğrendiğim bir şey varsa da,
Her şeyin bitebileceğine, ne kadar güvensen de boşa çıkabileceğine, birilerinin gidebileceğine, her ne yaparsan yap beklentilerini karşılayamayacağına ve olduramayacağına, maalesef ki inandım …
İnsan ve Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“..hiçbir risk alamayan,her olaydan paçasını en kısa zamanda kurtarmaya çabalayan,bir kadına,bir çocuğa,bir dosta,kısacası hiçbir şeye sahip çıkmayı beceremeyen,her an ihanet etmeye hazır,belkemiksiz biriydi.."
Sayfa 106·Kitabı okudu
Bir geleceği olan erkeklerden ve bir geçmişi olan kadınlardan hoşlanırım ..
“Bu dünyada en şanslılar bence çirkinler ve aptallar. Yan gelip yayılarak yaşam denen oyunu ağızı açık seyredebilirler..”