beni en çok etkileyen kitaplardan biridir,tüm olumlu eleştirileri hak ediyor. kesinlikle okunmalı.ben üç farklı yayın evinin baskısını okumuştum,tabi herkes kendine göre yorumlamıştı bazı durumları ama olayın özü hepsinde aynıydı. okuyun derim,mutlaka okuyun.