İnsanlık gücünü,etkinliğini ve zekasını göstermiş,içinde yaşadığı koşulları değiştirmek için yaşam gücünü sonuna kadar kullanmıştı.ve şimdi sıra değistirilen koşulların tepkisine gelmişti.
Gelenekler yasalarla ne kadar az uyum içindeyse,baskıcı güç de o ölçüde artmalidir dolayısıyla,yönetimin iyi olması için,halkın sayısına oranla güçlü olması gerekir.