Bundan yıllar yıllar öncesinde çocuklar doğurmuş olan kendi bedenim sanki yine o zayıf, olgunlaşmamış genç kız bedenine dönmüş ve ben, o zamanlardaki yatakta kalbi küt küt atarak onu düşünen kişi olmuştum.
Sen de mutlaka bilirsin, bir tren yolculuğu ya da bir gezinti yaparken bir ev görürsün ve aniden ah, ben neden burada yaşamıyorum diye bir düşünceye kapılırsın! İnsan burada mutlu olabilir. İnanıyorum ki her insan böyle bir düşünceye kapılabilir ve bir eve içten içe burada mutlu olurum düşüncesiyle uzun bir süre bakıldığında, algılanan resim her çizgisiyle hafızaya kazınır.
Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda, çizdiklerimde,
Şarkılarımda, sözlerimde.
Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmeyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde.
Sen göreceksin, duyacaksın
Parıldayan bir sevi sıcaklığı,
Uyuyacak, uyanacaksın.
Bakacaksın, benzemeyor
Gelen günler geçenlere,
Dalacaksın.
Bir seviyi anlamak
Bir yaşam harcamaktır,
Harcayacaksın.
Seni yaşayacağım, anlatılmaz,
Yaşayacağım gözlerimde;
Gözlerimde saklayacağım.
Bir gün, tam anlatmaya..
Bakacaksın,
Gözlerimi kapayacağım..
Anlayacaksın.
Bir kitap okuyordun, dalgın..
İçinde insanlar seviyor, ya da ölüyorlardı.
Genç bir adamı öldürdüler romanda.
Korktun, bütün yininle ağlamaya başladın..
O ölen ben değildim.