Aslında aşk denince cinsel değil, manevi aşk kastedilir. Eğer manevi aşk, manevi beraberlik söz konusu ise, bu manevi beraberliğin sözlerle, konuşmalarla, sohbetlerle ifade edilmesi gerekir.
Aslında şimdiki evlilikler de kapan gibi kuruluyor. Doğal bir şey değil mi? Kız büyüdü, kocaya vermek gerek. Kız çirkin değilse ve evlenmek isteyen erkekler varsa basit bir iş olarak görünüyor. Eskiden de öyleydi. Analar babalar belli bir yaşa gelen kızlarını evlendirirlerdi.