Ebru IŞIK

Ebru IŞIK
@ebr_i
Mavi yaz akşamlarında,özgür gezeceğim, Ayaklarımın altında nemli,serin kırlar.

Ebru IŞIK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2020 3. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,7bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ben bir idam mahkûmuyum! Ne var ki bunda? Hangi kitap olduğunu hatırlamıyorum ama güzel şeylerden bahsedilen bir kitapta şöyle yazıyordu: Bütün insanlar kararı ertelenmiş bir ölüm cezasına çarptırılmıştır. Benim durumumda da değişik bir şey yoktu."
Sevilmemek yalnızca şanssızlıktır. Hiç sevmemek mutsuzluktur. Bugün,hepimiz bu mutsuzluktan ölüyoruz.Kan,kin yüreğin kendisini de kurutuyor da ondan ;uzun süren adalet isteği aşkı tüketiyor,oysa aşk doğurmuştu onu.