"Ne yazık ki sabun köpüklerine takılıp havalarda uçmuyoruz mutluluk içersinde; yaşamlarımızda hep bir önce ve sonra var ve bu önce ile sonra,bir av üzerine atılan ağ gibi konuyor üzerimize.Babaların günahını evlatları çeker denir.Doğrudur,çok doğru!"