ebrar

"ey kör! aç gözünü de düşlerden uyan.simurg'u göremesen de bari küçük bir serçeyi gör. kaf dağına varamasan bile hiç olmazsa evinden çıkıp kırlara açıl;böcekleri, kuşları, çiçekleri ve tepeleri seyret. bırak dünyanın haritasını yapmayı! daha hayattayken bir taşı bir taşın üstüne koy. gülleri ve bülbülleri göremeyip gün boyu evinde oturan adam dünyanın kendisini hiç görebilir mi?''
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

ebrar

, bir kitap okudu
9/10
·64 syf.·
2 saatte okudu
·
2021 7. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
"ben bu iğrenç yalnızlık içerisinde insanın ruhunu yiyip bitiren iliğini kemiğini emen bu ülkede utanmayı unuttum"
1000Kitap
"insan her şeyini kaybettiğinde elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır"
Edebiyat
"size içimi açtığım ve duygularımı önünüzde sergilediğim için kendimi daha iyi hissettiğimi sanmayın sakın.hayatım paramparça ve hiç kimse onları yeniden bir araya getiremez."
Edebiyat