Ebrar

Ebrar
@ebrarsklli
• هيچ "Ben yaşamaya gelmedim" dedim. Öyle bi' bakıyorum hayata. • youtu.be/ANayfUkfV-s
Aradığım hâlâ yerinde duruyor mudur ? "Geleceğim" demedim. Bekliyor mudur ?
Edebiyat
Reklam
Benim "ha demeden hayran olan" bir gönlüm var, o ise aynı şeyi anlayan iki kişiden birinin tebessümüyle bakıyor yüzüme.
Edebiyat
"burası dünya ya hu, burası bu kadar işte !" | Onur Ünlü (Ah Muhsin Ünlü)
Edebiyat
Ne bileyim Füsun, Şimdi aramıza duvar örsen, Yine kalkıp senin sevdiğin renge boyarım. | Didem Madak
Edebiyat
İnsanlar aynı, sevgi ve nefret, korku ve ümit hep aynı. Dualar aynı. Kıble tek. | Mustafa Kutlu
1000Kitap