Kitap kötüydü diyemem ama harikaydı da diyemem.Ama her ne kadar ortada kocasını aldatan bir kadın olsada kitabın sonunda suata olanlar üzücüydü.Okunmanızı tavsiye ederim.
Hayvanların gözünden insanları anlatan cümleler harikaydı. Hayvanlar arasındaki çekişmeler ve konuşmalar aslında daha çok insanları eleştiren türdeydi bence