Ebru

Ebru
@ebrubookss
İnst: ebrubooks

Ebru

, bir kitap okudu
Puan vermedi·544 syf.··
2023 158. kitabı
Gülsen Kılıçaslan
7.9/10 · 5,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Ebru

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.··
2023 152. kitabı
Elif Öner
7.3/10 · 89 okunma
Puan vermedi·368 syf.··
2023 152. kitabı
İlk kitaptan sonra ikinciyi beklemek tabi zor oldu ama değdi. seri sonu olmasi da bir tık üzdü beni ama yinede tatmin edici bir sondu. Olayların işleyişi zaten çok keyif vericiydi. mesefalere ve zorluklara rağmen aşklarından vazgeçmeyen bu ikiliye bayılıyorum. Kitap ilerledikçe Baran ve Leyla'nın birbirlerine yazdıkları mektupları okumak yüreğimi burktu ya. onlar nasıl mektuplar vicdansızlar. Öyle kalbe dokunan satırları vardı ki mektuplarda. Okuyunca sizde ne demek istediğimi anlayacaksınız. Dokunaklı sahnelere hazır olun yani. Yazarın da öyle bir betimlemeleri vardı ki, aşık olmamak elde değil. Böyle sizi betimlemelerine aşık eden yazar zor bulunur. Baran ve Leyla'nın tekrar karşılaşması için öyle bir gaza geldim ki, ne olduğunu anlamadan bitiriverdim kitabı. Leyla hep kaçıyordu Baran'da onu hep kovalıyor. Kitabın değişmeyen tek olayı diyebilirim. Ah Leyla ah Baran gibi bizide süründürdün, ben sana daha ne diyeyim. Aşkın ve umudun bol olduğu bu kurguda sizide içine çekmesi zaten muhtemel. Baran aşkım sen kitabın hep bir numarasısın, sana Leyla yakışır sadece. Senin karakterine bayılıyorum ya. Ne istediğini biliyorsun ve duygularını ifade ediş şekline bayılıyorum yaw. Herkese bir Baran lazım. Her Leyla'ya da Baran. Leyla da bizi az sinir etmedi ama onu da anlıyorum, güzelim benim. Baran ve Leyla çok güzel bir çift oldular bence. Gözde karakterini hiç sevemedim, sevmeyeceğim de. Ona hiç gerek yoktu bence ya ajsjsj. Nereden çıkıyor bunlar ya sürpriz yumurtadan mi? Kötü karakterlere hayır djdjd. Ama gerçi şimdi onlarda olmasa kitabın tuzu biberi ne olacak ki. Neyse çok uzatmayayım. Böyle aşkın, umudun bol olduğu kitapları seviyorsanız kesinlikle okuyun derim. Leyla için artık kaçış sona ermiştir. Aşka teslim olmaya, Baran’ın elini tutmaya, korkularını yenmeye ve
Ama Gitme, Lavinia 2Elif Öner · Artemis Milenyum · 089 okunma
Puan vermedi·480 syf.··
2023 153. kitabı
Kitabın dili ve anlatım biçimi çok güzeldi. İlk defa bir erkeğin ağzından yazılan kitabı beğendim. ilk kitaba başladığımda açıkçası sıkılmıştım hatta yarım bırakmıştım sonra bir şans verip tekrar okudum ve o kadar güzel geldi ki anlatamam. ilk başta Andreas'a çok sinir olmuştum . Bazen ona saydığım oldu . Tabi daha sonradan yavaş yavaş değiştiğini gördüm ve kitap biranda güzel gelmeye başladı . Bu kitap bana önyargıları kırmayı öğretti, pişman olacak bir şey yapmamayı öğretti, hiç kimsenin sizinle ilgili ne konuştuğunu umursamamayı öğretti. Kitapta ana karakterimiz uslanmaz bir çapkın ve Rus tabi bir de Türk kızımız var. Bu kızımız iş için Rusya'ya gidiyor ve orada bu çapkınımızla karşılaşıyor. Peki bizim Rus çapkınımız rahat durur mu durmaz kıza yanaşmaya çalışır ve yüz bulamaz. Olay Rusya'da geçiyor genelde Andreas ve Yasemin arasında tabi Andreas'a göre Jasmin. Bir sürü pişmanlıklar ayrılıklar oluyor olay böyle dönüyor bu tarz bir kitap okumak isterseniz öneririm yorum yapmakta pek iyi değilim ama anlatabilmişimdir inşallah
Uluslararası Bir Aşk HikayesiMehtap Fırat · Ephesus Yayınları · 2020744 okunma