Kolay olanı herkes yapardı.Peki kişi nereden alacak gücünü, nereden bulacak bu ekibi? O ekip zaten onun içinde, hepimizin içinde! Bu yüzden öfkelenmeden dinleyecek ve keşfedeceğiz.
Eğitimin niyeti; kişinin getirdiği merak potansiyelini beslemek, daha karmaşık soruları sorabilecek ve yolculuğa zevkle devam edebilecek durumda kalmasını sağlamaktır.
Yani "öz" üne güveni olmayan kişi, özdeğersizlik hissiyle karşılaşacak.
Özdeğersizlik hissi de kişiyi sadece potansiyelini gerçekleştirmekten alıkoymakla kalmayacak, daha da kötü bir alana sürükleyecek; narsisizme nihilizme, şiddete, zalimliğe bir savrulmasına neden olabilecek.