" Konuşma sözün şiiridir! Konuşma düşüncenin resmedilmesidir! Konuşma bir ruh zenginliğidir ki, bizi, dinleyenlerin kalbine ve fikrine hâkim kılar. Konuşma ilk güzel sanattır."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Atatürk sanki:
"Türk, Öğün! Çalış! Güven!" dememiş de;
"Türk! Yerin! Dövün! Sövün!" diye kulağımıza yapışmış Avrupa karşısında el-pençe divan duruyoruz. Batılıların ağzına bakıyoruz. İstiyoruz ki, ışık bize hep Batı'dan gelsin. Bizim ilim-fikir-sanat-siyaset öncülerimizin değerlendirilmesini Batılılara bırakıyoruz.
Hayatımız sadece ilk aldığımız nefes ve son verdiğimiz nefes arasında mı sınırlı? Hayır. Son nefesten sonra, yeniden bir sonsuzluğa doğacaklarına inananlara selâm olsun.