Türkiye bir sömürge toprağı değildir. Bu toprakları bize vatan yapan milyonlarca şehidimizin kanını üç beş kuruşluk bir menfaat karşılığında satanlar, kendi gafletleri ve cehaletleri yüzünden milletimizi ve devletimizi büyük buhranlarla karşı karşıya koyacaklarını unutmamalıdırlar.
Yabancı isimlere karşı duyulan bu büyük ilginin bir tek sebebi var:
Batı karşısında kendimizi küçük görme hastalığımız, aşağılık duygumuz. Bu aşağılık duygusu yüzünden tarihimizi de yeteri kadar öğrenip kendimize güvenemiyoruz. Güven duygusunu kaybeden milletlerin ayakta kalmaları mümkün mü?