Ebru GÜRDAĞ

“Benim hayatım gömülü umutlarla dolu bir mezarlık.”
Sayfa 53·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Hava kötü dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar zor mu? İllede ben bu hayattan bıktım,türünde sözler mi etmeliyim? Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır! Olmayacak duaya amin deme duygusunu yaşıyorum sürekli.
Biliyorsunuz. Her şey vaktinde gelir... Beklemeyi bilen için her şey vaktinde gelir...
Sayfa 91·Kitabı okudu
Edebiyat