Aslinda zaman yoktu ,saatler ,dakikalar yoktu,biliyordum.Bir tek gün ve gece vardi aslinda .Ay ve günes vardi. Geri kalan belki de sadece belirli bir tertip icinde calisalim diye yapilan matematik hesabiydi.
Insanin aczi doğa tarafindan kendisine ispatlanmişti...İnsan hayati birkaç saniyede solup gidebilir.,öve öve göklere çikarilan insan akli,gucü ve o muthis teknoloji onun kurtulusu yerine esareti bile sayilabilirdi.