YelizD.

YelizD.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2020 9. kitabı
·
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Reklam
Aslinda zaman yoktu ,saatler ,dakikalar yoktu,biliyordum.Bir tek gün ve gece vardi aslinda .Ay ve günes vardi. Geri kalan belki de sadece belirli bir tertip icinde calisalim diye yapilan matematik hesabiydi.
Sayfa 375·Kitabı okudu
Insanin aczi doğa tarafindan kendisine ispatlanmişti...İnsan hayati birkaç saniyede solup gidebilir.,öve öve göklere çikarilan insan akli,gucü ve o muthis teknoloji onun kurtulusu yerine esareti bile sayilabilirdi.
Sayfa 262·Kitabı okudu
Yazmak da yasamak gibiydi.Geçmise takilip kalmak yeni adimlar atmanin onunu kesiyordu.
Sayfa 185·Kitabı okudu
Reklam