Ezoterizme ilgi duyuyorsanız mutlaka okumanız gerekir diye düşünüyorum. Yaklaşık 2 senedir bu konularda çeşitli araştırmalar yapıyorum. Bu kitapta topladığım bilgilerin özeti gibi hissettirdi bana. Keşke ilk ilgi duyduğum anda karşıma çıksaydı ve araştırmalarımda buradan yola çıkaram derinleşseydim. Kaynakçası ve sınır ötesi yayınlarının diğer kitapları benim için farklı bir kefeye kondu. İlk fırsat bulduğumda sipariş edeceğim birçok kitap belirledim. Son olarak şu cümleyi eklemek isterim:
"Arifin dini yoktur."
"... isimler daha çok suya benzer, konuldukları kabın şeklini alır, her ortamda kendilerine bir yol bulur, bazen bir çatlaktan sızarak, bazen enleriyle çoğalarak ilerler ama yol onları ne tarafa götürürse o yöne giderler. Sıkışmazlar. "
İhtiyaç molaları dahil 7 saatte bitirdiğim kitap. Gerçekten muhteşem. Kitabı alırken kitapla birlikte 4-5 kitap daha almıştım. İsmi de bana bu hissiyatı vermiş olabilir ki; okumayı öteledim bir süre. Sanki doğru zaman değil gibiydi. Bu süre zarfında hayatımla ilgili analizler yapıyordum ve hepimizin olduğu gibi bazı çözümleyemediğim düşüncelerim vardı. Veeee Voiiilaaa!!!!