Niçin "Rabb" kelimesi kullanıldı? Hiçbir dilde "Rabb"den, "efendi"den daha yüce bir kelime yoktur. Efendilik gelinebilecek en yüksek mevkidir ve eğer bir efendiniz varsa bu sizi köle yapar. Yani siz ve ben olabileceğimiz en düşük mevkideyiz, Allah ise en yükseğinde.