Okumak başka, sohbet etmek başka. Okurken bir başka düşünceyle temas halindeydiz, ama tek başımızayız, insan fikri bakımından çok daha güçlü. Konuşma, bu gücü dağıtır. Okurken sadece ilham alırız, kafamız dilediği gibi çalışır. Hem yalnızız, hem beraber. Bir nevi mucize...