📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir iki günde okunabilen, dili basit ve güzel bir kitaptı. Okurken bahsedilen olayları, karakterleri ve mekanları çok net bir şekilde kafanızda canlandırabiliyorsunuz. Benim kişisel olarak beklentim biraz daha heyecan ve gerilim olması yönündeydi, o konuda kitabın yavan kaldığını düşünüyorum.
Kitap üç hikayeden oluşuyor ve bu hikayeler birbiriyle bağlantılı, birbirinin devamı niteliğinde diyebiliriz. Sonu da yeterinde tatmin edici değildi ama olayları neticelendirdiği ve havada bırakmadığı için okunabilir bir kitap diyebilirim.