'' Sana adil ölçüde ceza verdim... ''
"Adil ölçüde mi? Bu ölçü nedir, sayın yargıç, neyle ölçüyorsun? Sana kim ceza verdi de ceza vermenin ne olduğunu öğrendin? Sanki gün ışığında geçen bir yıl, toprağın altında geçen bir yıla denkmiş gibi parmaklarınla yılları nasıl hesaplıyorsun? Hayatımdan kaç baharı aldığını bilecek kadar hapiste yaşadın mı? Sen adil değil sen cahil bir adamsın, çünkü darbenin ne olduğunu darbe yiyenler bilir.Şu kibirli halinle suçluyu cezalandırdığını sanıyorsun, aslında tüm suçluların en üzücüsü sensin, çünkü birinin canını aldığında bunun sebebi tutkunun esiri olmam ve öfkemdi ama sen hayatımı elimden soğukkanlılıkla çalıyorsun, elinin tartmadığı, yükünü asla taşımadığın cezalar veriyorsun. Baş aşağı düşmeden önce o yargıç koltuğundan kalk! Rastgele ölçüler yapan ve adaletin ne olduğunu bildiğini zanneden kişi için kederlen. Yargıç makamından in, seni cahil yargıç, ölüm saçan kelimelerinle yaşayan insanlar hakkında hüküm vermeyi bırak! "