E.

“Seni sevdim, ama artık yoruldum… Gitmekten mutlu değilim, ama yeniden başlamak için mutlu olmaya gerek yok.”
Sayfa 87
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Uzun süredir bunu düşünüyorum. Birbirimizi sevdiğimiz süre zarfında konuşmadan anlaşırdık. Ama insanlar birbirini sürekli sevemiyorlar. Onun gitmesine engel olabilecek sözcükleri bulmalıydım, ama yapamadım.”
“Aşk konusunda kendilerini hercai sanan erkekler sadakati keşfediyorlardı.”
Sayfa 76
“Ortada affedilecek bir şey olmadığı vakit affetmek çok kolaydır. Senin yaptığın hiçbir şey affedilmeyi gerektirmiyor.”
“Bırakın kanım kaynayarak geçsin ömrüm! İçip hayal şarabını yatayım sarhoş! Görmesin şu çamurdan ruh evini gözüm Tozun içine devrilmiş bir mabet, bomboş?”