E.

“Geçmişim, olmayı başaramadığım her ne varsa onlarla dolu. Uçup gitmiş anlardaki duyguları bile özlediğim yok: Duygu şimdiki zamana muhtaçtır; o an geçtikten sonra sayfa kapanır ve hikâye sürer, öykü ise biter.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Önce en büyük haz, sonra en büyük can yakma, ne tuhaf.”
Sayfa 78
Kendini tanıtmaksızın -bu kalabalık, sanki, ‘Benim kim olduğumu biliyor musunuz, sizlerin kim olduğunuz ise beni ilgilendirmiyor,’ der gibiydi “
Sayfa 20
“İçinde bulunduğu tüm sıkıntıya rağmen gülümsemesini bastıramadı.”
“Gerçi bütün bedeni ağrıyordu, ancak bu ağrılar gittikçe azalıyormuş ve sonunda tamamen geçecekmiş gibiydi.”