Ebubekircan Coşkun

Ebubekircan Coşkun
@ebubekircan
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana - sözün kısası, şimdikine öylesine yakın bir dönemdi ki, kimi yaygaracı otoriteler bu dönemin, iyi ya da kötü fark etmez, sadece 'daha' sözcüğü kullanılarak diğerleriyle karşılaştırılabileceğini iddia ederdi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ebubekircan Coşkun

, bir kitabı okumaya başladı
Charles Dickens
8.5/10 · 76,6bin okunma
Puan vermedi·331 syf.·
934 günde okudu
·
2024 1. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma
Suskunluğumuz Dr. B'nin de dikkatini çekince o da tahtaya baktı ve telaş içinde kekelemeye başladı: "Ama şah f7' de olmalı. Durduğu yer yanlış. Yanlış oynadınız! Bu tahtadaki her şey tamamen yanlış, piyade g5' te olmalı, g4' te değil... Bu başka bir oyun... Bu..." Birden durdu.
Sayfa 79 - Olympia yayınları·Kitabı okudu