Hayyam da, taptigì bir Suriyeli sairin, Ebülâla'nin vecizesini benimsemisti: "Beni dünyaya getirenin günahini çekiyorum, ben bu aciyi kimseye çektirmeyeceğim."
"Ben, terbiyeyi, terbiye­sizlerden öğrendim." Ebül’alâ Ma’arî 973 -1057
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Demiş: Suriyeli Şair Ebulâla
Beni dünyaya getirenin günahını çekiyorum, ben bu acıyı kimseye çektirmeyeceğim.
Sayfa 103·Kitabı okuyor
Hayyam da taptığı bir Suriyeli şairin, Ebülala'nın vecizesini benimsemişti: "Beni dünyaya getirenin günahını çekiyorum, ben bu acıyı kimseye çektirmeyeceğim." Soyunu sürdürmeyi reddetmesinin nedeni, varoluşun ona taşınamayacak kadar ağır bir yük olarak gözükmesiydi. "Ne mutlu dünyaya hiç gelmemiş olana" deyip dururdu.
Sayfa 103 - Yapı Kredi yayınları·Kitabı okudu
"Ben, terbiyeyi, terbiyesizlerden öğrendim." Ebül’alâ Ma’arî 973 -1057
Sayfa 9 - Adam Yayınları: 14. Basım : Ağustos 1994·Kitabı okudu
Mizah
" Beni dünyaya getirenin günahını çekiyorum, ben bu acıyı kimseye çektirmeyeceğim..." (Ebülâla)
Sayfa 103