Bazı insanlar, Tanrı’nın insanoğluna göz kulak olduğunu söylerler, bazılarına göreyse bunun adı diplomasidir veya çift yönlü garantili imha denilen şey olabilir ama ben bunların hiçbirine inanmıyorum. Orası Enstitü.
Elde etmenin de vakti vardır, yitirmenin de. Elde tutmanın da vakti vardır, bırakmanın da; sevginin de vakti vardır, nefretin de; savaşın da vakti vardır, barışın da.