"Korkunun egemenliğinde yaşamamıza karşın Halk olarak çok gülerdik. Bir mizah anlayışımız vardı. Cümbüşümüz muazzamdı. Dizgilenmesi mümkün değildi. Yarım kalması söz konusu değildi. Bir şey komikse onu katıla katıla gülerek takdir ederdik ve en basit, en kaba şeyler bile bize komik gelirdi."
Mesela, tıpkı bir zorba'nın kendi ülkesinin sınırları dışına çıktığında, zorbalığını sürdürmesi için bir nedeni kalmaması ve en aşağı tabakadan kişilerle bile iyi duygularla ilişki kurabilmesi gibi.