Ece Dere

Ece Dere
@ecedere
8/10
·42 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
✍Ah Sait Faik, biz insanlar ne kadar anlamak istemesekte ne güzel anlatmışsın hayatın sadece sevmekle güzel olduğunu... •Kitap ismini "Şimdi Sevişme Vakti" şiirinden almış olsada benim en beğendiğim şiiri "O Ve Ben" oldu. -Sana koşuyorum bir vapurun içinde Ölmemek, delirmemek için. Yaşamak; bütün adetlerden uzak Yaşamak....
Şimdi Sevişme VaktiSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 20203,881 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Güneşi özledim, sonra seni Keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım.
Sayfa 44·Kitabı okudu
8/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2020 6. kitabı
Ah, Didem Madak seni ne zaman okusam o içinde ki hüznü taa derinliklerimde hissediyorum. Grapon Kâğıtlarını da okurken bir çok mısranın altına çizdim kendimi tutmasam tüm kitabın altını çizebilirdim. Senin kafa dengim olduğunu, iç dünyamızda hissettiğimiz duyguların aynı olduğunu düşünüyorum. Keşke seni tanıyabilseydim Güzel Kadın. Kitapta en çok beğendiğim şiirlere gelecek olursak sırasıyla; Annemle İlgili Şeyler (özellikle not kısmını) , Mutsuza Kim Bakacak, Kurbati, Şimdiden Bir Hatırasın ve Çiçekli Şiirler Yazmak İstiyorum Bayım şiirlerini çok sevdim. Son olarak şunu söyleyerek bitirmek istiyorum. Güzel Kadın'a Cancağızım basma perdeme bir çiçek de sen olsaydın...
Grapon KâğıtlarıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 201217,6bin okunma

Ece Dere

, bir kitap okudu
8/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2020 6. kitabı
Didem Madak
8.4/10 · 17,6bin okunma

Ece Dere

, bir kitap okudu
8/10
·42 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.5/10 · 3.881 okunma