Dönemdeki olayları anlatmak için olaya farklı bir yerden girip işlenmeye çalışılmış fakat biraz zayıf buldum. Beni çok içine çekemedi. Yine de okuması zevkliydi. Daha başarılı olabilirdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sakin bir geceye yatıp bir cehenneme uyanmıştık. Ama neden? Birkaç genç, ağaçlar kesilmesin diye gösteri yaptığı için mi? Hiç adam olmayacak mıydık biz? Neden bu kadar nefret ediyorduk gençlerimizden? Onca yıl sol görüşlü olanları dövmüş, süründürmüş, hayatlarını kaydırmıştık. Dinci söylemleri olanları küçümsemiştik. Sıra ağaç sevenlere mi gelmişti şimdi?